czwartek, 1 listopada 2012

instrukcja

Instrukcja wstawiania szablonu:
Szablon -> Dostosuj -> Szablon -> Rewelacja -> czarny

Tło:
wklejamy "tło"  
tło musi być niewypośrodkowane i nie może się przewijać ze stroną

szerokość: 1030px
 prawa strona: 260px

Układ dwu-kolumnowy
w nagłówek wstawiamy obrazek:

ZAAWANSOWANE
zasada jest prosta kolory obramowań powinny być transparentne tnz. przeźroczyste, czcionki w kolorze #ffffff
wszystkie kolory możesz dobrać według uznania:)
Plus w "Arkusz CSS"
należy wstawić:

.header {height: 450px}
.column-right-inner {text-align: center; }
.column-center-inner {text-align: center; }
#PageList1 ul {
text-align: center;
}
#PageList1 ul li {
border-style:dashed;
border-width:1px; 
border-color:#7c64a2; 
float: none;
display: inline;
}

2 komentarze:

  1. Cześć!
    Zaszło małe nieporozumienie. Zgłosiłam się do bleachowej, która potem obwieściła, że ma zamkniętą kolejkę. Nie miałam pojęcia, że ktoś wykona dla mnie szablon na Pandzie, więc zgłosiłam się do Malach Tow. Dostałam tamten szablon i nie obraź się , ale o niebo bardziej mi się podoba. Zwłaszcza, że prosiłam o dziewczynę z rudymi, a nie różowymi włosami... Jakby co, to zostawiam GG: 44914500.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy. Dziękuję za przynajmniej umiejętność krytyki:)

      Usuń